MODELOVÝ ROK: | 2015 |
VELIKOSTI: | 19" |
RÁM: | BIG 9 TFS-SINGLE |
VIDLICE: | ROCK SHOX 30GOLD TK29 100 POPLOC |
PŘESMYKAČ: | SHIMANO DEORE TRIPLE |
PŘEHAZOVAČKA: | SHIMANO XT SHADOW |
ŘAZENÍ PŘEDNÍ: | SHIMANO DEORE |
ŘAZENÍ ZADNÍ: | SHIMANO DEORE |
BRZDOVÉ PÁKY: | INTEGROVANÉ |
BRZDA PŘEDNÍ: | TEKTRO AURIGA HYDRAULIC 180 |
BRZDA ZADNÍ: | TEKTRO AURIGA HYDRAULIC 160 |
KLIKY S PŘEVODNÍKY: | SHIMANO M612 40-30-22 |
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ: | INTEGROVANÉ |
ŘETĚZ: | KMC Z10-10S |
NÁBOJ PŘEDNÍ: | BEARING DISC |
NÁBOJ ZADNÍ: | BEARING DISC CASSETTE |
RÁFKY: | MERIDA BIG NINE COMP D |
KAZETA: | SHIMANO CS-HG50-10 11-36 |
PLÁŠŤ PŘEDNÍ: | MERIDA RACE LITE 29ER 2.1 FOLD |
PLÁŠŤ ZADNÍ: | MERIDA RACE LITE 29ER 2.1 FOLD |
PŘEDSTAVEC: | MERIDA PRO OS 5 |
ŘIDÍTKA: | MERIDA PRO OS 680 R12 |
GRIPY: | MERIDA SCREW ON-SINGLE |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ: | EGG S-BEARING |
SEDLOVÁ OBJÍMKA: | MERIDA PRO QR |
SEDLOVKA: | MERIDA PRO H SB0 27.2 |
SEDLO: | MERIDA SPORT 5 |
PEDÁLY: | XC PRO ALLOY |
Speciálně navržená koncovka zadní stavby hliníkových rámů pro kotoučové brzdy, která má integrované rozhraní pro montáž bočního stojanu systému HEBIE. Zaručí tak optimální torzní tuhost i během brzdění, což je významným bezpečnostním prvkem.
Vysoce pevná a lehká hliníková slitina je dobře známa z leteckého průmyslu. MERIDA tuto slitinu podrobuje ještě dodatečné tepelné úpravě. Tloušťka stěn je dvakrát ztenčována a výsledné rámy jsou pak lehké a pevné.
Díky své nízké hmotnosti si hliník stále drží silnou pozici při výrobě rámů. Inovativní tvary byly vytvořeny pomocí mechanického formování technologií TFS. Použitý materiál: hliníková slitina Racelite 6061.
Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.
Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.