PENEcyklosport - opravy, prodej a stavba kol

Crossway 100 - Model 2015

CROSSWAY 100


Parametry:

MODELOVÝ ROK: 2015
VELIKOSTI: DÁMSKÉ - L50; PÁNSKÉ - 52
RÁM: CROSSWAY TFS-D
VIDLICE: SR NEX HLO 63
PŘESMYKAČ: SHIMANO M370 48
PŘEHAZOVAČKA: SHIMANO ALIVIO
ŘAZENÍ PŘEDNÍ: SHIMANO ALTUS RAPIDFIRE
ŘAZENÍ ZADNÍ: SHIMANO ALTUS RAPIDFIRE
BRZDOVÉ PÁKY: CARTRIDGE BEARING
BRZDA PŘEDNÍ: TEKTRO AURIGA-T HYDRAULIC 160
BRZDA ZADNÍ: TEKTRO AURIGA-T HYDRAULIC 160
KLIKY S PŘEVODNÍKY: SR XCR 48-36-26 CG
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ: INTEGROVANÉ
ŘETĚZ: KMC M99
NÁBOJ PŘEDNÍ: ALLOY DISC
NÁBOJ ZADNÍ: ALLOY DISC CASSETTE
RÁFKY: MERIDA COMP D
KAZETA: SHIMANO CS-HG200-9 11-34
PLÁŠŤ PŘEDNÍ: MERIDA SPEED 40 REF
PLÁŠŤ ZADNÍ: MERIDA SPEED 40 REF
PŘEDSTAVEC: ADJUSTABLE PRO OS A-HEAD
ŘIDÍTKA: MERIDA COMP OS 620 R25
GRIPY: CROSSWAY ERGO
HLAVOVÉ SLOŽENÍ: CONOID SEMI NECK
SEDLOVÁ OBJÍMKA: MERIDA COMP QR
SEDLOVKA: SUSPENSION ONE D 27.2
SEDLO: CROSS SPORT
PEDÁLY: COMFORT ALLOY TRIPLE

Technologie:

K-MOUNT PATKA

Speciálně navržená koncovka zadní stavby hliníkových rámů pro kotoučové brzdy, která má integrované rozhraní pro montáž bočního stojanu systému HEBIE. Zaručí tak optimální torzní tuhost i během brzdění, což je významným bezpečnostním prvkem.

RACELITE 6061

Vysoce pevná a lehká hliníková slitina je dobře známa z leteckého průmyslu. MERIDA tuto slitinu podrobuje ještě dodatečné tepelné úpravě. Tloušťka stěn je dvakrát ztenčována a výsledné rámy jsou pak lehké a pevné.

TFS - TECHNOFORMING SYSTEM

Díky své nízké hmotnosti si hliník stále drží silnou pozici při výrobě rámů. Inovativní tvary byly vytvořeny pomocí mechanického formování technologií TFS. Použitý materiál: hliníková slitina Racelite 6061.

LOCK OUT

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.